Известие

Collapse
No announcement yet.

как се проверява маслена помпа ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • как се проверява маслена помпа ?

    :surrender здравейте колеги.как се проверява маслена помпа алфа 166 2.4жтд ,съвместима ли е с1.9жтд, защото два пъти ми завлече лагери и сега купих блок с колянов вал и бутала но нямат помпа за 2.4. А моята помпа казват че е добре,но ако стане пак.Благодаря предварително.

  • #2
    Отворете помпата и вижте луфтовете,втулките и клапана.Не е космическа наука.
    Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от ydonev Покажи съобщение
      :surrender здравейте колеги.как се проверява маслена помпа алфа 166 2.4жтд ,съвместима ли е с1.9жтд, защото два пъти ми завлече лагери и сега купих блок с колянов вал и бутала но нямат помпа за 2.4. А моята помпа казват че е добре,но ако стане пак.Благодаря предварително.
      Помпите са различни на 1.9 и 2.4 слагайте старата от 2.4та като едно разглобяване за проверка и профилактика не е излишно.Вижте цедката на смукателя за мизерии и най-вече парчета силикон.Първото нещо когато я подкарате с новия блок е проверете налягането на маслото с манометър,защото да няма пак лагери
      Alfa Romeo 156-2.4jtd 'Турбо Въглища' Alfa Romeo 145-1.6 Boxer 'Италианското Порше' Alfa Romeo 156-2.0 Twin Spark 'Донора' Aprilia SR 50 H2O 2006 'Баси резачката'Honda CBR 600 F2

      Comment


      • #4
        а тия белезите имат ли значение?

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от ydonev Покажи съобщение
          а тия белезите имат ли значение?
          Имат значение - на 136 к.с. има балансиращ вал, точно той е причината за грозното щракане на помпата. И най-важното, задължително почистете и раздвижете клапана на помпата, напълнете я с масло преди да я монтирате. Щом два пъти е повличала лагери е напълно възможно, ако износването на работните колела е в норма, точно клапана да ти е правил мизерии.... също и маслото разбира се
          Last edited by kiko73; d.m.y г., 10:14.
          AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

          Comment


          • #6
            Аз пък препоръчвам..така и така сте свалили всичко да елиминирате баланс вала!
            sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
              Аз пък препоръчвам..така и така сте свалили всичко да елиминирате баланс вала!
              и да спре да трака
              156 2.4JTD 136+ PS

              Comment


              • #8
                алфата е 140 к.,не се чуваше помпата да трака,ама малко да ме светнете за това елеминирене на баланс вала.

                ---------- Post added at 09:53 ---------- Previous post was at 09:51 ----------

                някакви данни за тая помпа ако има

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от ydonev Покажи съобщение
                  алфата е 140 к.,не се чуваше помпата да трака,ама малко да ме светнете за това елеминирене на баланс вала.

                  ---------- Post added at 09:53 ---------- Previous post was at 09:51 ----------

                  някакви данни за тая помпа ако има
                  Баланс вала си е чисто фиятска работа. Служи да внася в противотежест на коляновия вал вибрации, с цел мотора да тресе по-малко. Не го обясних много точно, ама горе-долу е така. Имат го всички трактори на Фиат и мнозина неопитни монтьори са го изхвърлили. Не го ли сложиш на мястото му- започва всичко да трака!
                  Ако два пъти завлича вала- смени майсторите.
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment


                  • #10
                    маисторите ди смених обаче се замислям да взема някоя помпа втора ръка че новата ........ама как да я прегледам и нея

                    Comment


                    • #11
                      Освен да я разглобиш и огледаш визуално, няма какво друго да и направиш.
                      Гледай да е помпа от добър мотор, защото и тоя, от който ще я вземеш, ако е изгърмял и тя има вероятност да не е добра.
                      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                      Comment


                      • #12
                        и при монтажа я напълни с масло, че иначе ще стане интересно.
                        точка

                        Comment


                        • #13
                          Като не я напълниш и сложиш суха- винаги става интересно
                          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от ydonev Покажи съобщение
                            алфата е 140 к.,не се чуваше помпата да трака,ама малко да ме светнете за това елеминирене на баланс вала.

                            ---------- Post added at 09:53 ---------- Previous post was at 09:51 ----------

                            някакви данни за тая помпа ако има
                            Твоя мотор ако е 140 коня го няма този балансиращ вал.
                            Alfa Romeo 156-2.4jtd 'Турбо Въглища' Alfa Romeo 145-1.6 Boxer 'Италианското Порше' Alfa Romeo 156-2.0 Twin Spark 'Донора' Aprilia SR 50 H2O 2006 'Баси резачката'Honda CBR 600 F2

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от dr.House Покажи съобщение
                              Твоя мотор ако е 140 коня го няма този балансиращ вал.
                              Така е..няма.Ама аз четох и останах с мнението че е 136-ка.
                              mordohy тук не съм съгласен с теб.от 140 к.с. нямат баланс вал и в сравнение с 136 к.с. работи като немски дизел за 100 хил. лв.
                              sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                              Comment

                              Working...
                              X